מדיניות משלוחים, החזרת מוצרים והחלפת מידות

מדיניות פרטיות

ניתן לבצע רכישה באתר מגיל 18 ומעלה. מתחת לגיל 18 נא להיעזר במבוגר בתהליך הרכישה!

החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוח לצד ג'

נגישות
החנות שנמצאת בפרישמן 15, תל אביב – נגישה לבעלי מוגבלות מכל סוג שהיא.

משלוחים

אנו מציעים מספר אפשרויות שילוח בתעריפים שונים:

  1. משלוח אקספרס – שליח עד הבית בזמן אספקה של עד 5 ימי עסקים.
  2. משלוח לנקודות איסוף – שירות איסוף מתוך מאות נקודות ברחבי הארץ. החבילה תגיע לנקודת האיסוף הקרובה לביתכם. עד 5 ימי עסקים.
  3. איסוף עצמי מהחנות – פרישמן 15, תל אביב

החברה לא אחראית לעיכובים שקשורים בשילוח המוצרים אך תעשה כל שביכולתה על מנת שהמוצר יסופק בזמן הנקוב.

החזרות

האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק)

על המזמין היכולת לבטל את העסקה שביצע, הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העיסקה. הזיכוי יתבצע במקרים ובתנאים הבאים:

ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא יחויב בעלות נוספת, ויוחזר ללקוח מלוא הסכום ששילם כולל עלות המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק

במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח ולאחר קבלת המוצר אל הלקוח יינתן זיכוי כספי מלא בניכוי עלות המשלוח. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש או נזק וכאשר נמצא באריזתו המקורית. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין.

לא ניתן להחזיר או לבטל מוצר עם חריטת לייזר.

במידה ותזוכה עסקה שבוצעה באשראי – יגבה בגין הזיכוי עמלת ביטול של 10% כולל מע"מ.

ביטול עסקה יינתן ללקוחות שיחזירו את המוצרים כ-14 יום מרגע קבלת המוצר (כפוף לחוק  הגנת הצרכן) תוך שבעה ימי עסקים מרגע קבלת הפריט, הזיכוי הכספי יתבצע ע"י La Pelota. הזיכוי יתבצע בדרך שבה הלקוח שילם

אופן החזרת המשלוח- הלקוח יוכל לשלוח את החבילה לכתובת:

פרישמן 15, תל אביב

עלות המשלוח להחזרה הנה על חשבון הלקוח

החלפות

ניתן לבצע החלפת מידה או החלפת מוצר במידה והמוצר נשאר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש ועל פי החלטת החברה.

אופן ההחלפה:

  • החלפת המוצר בחנות בפרישמן 15, תל אביב.
  • שליחת המוצר לחנות בפרישמן 15, תל אביב.
  • משלוח הלוך-חזור: שליח אקספרס מטעמנו שיגיע אליכם, יקח את המוצר הקודם ויחליף אותו בחדש בעלות של 50 ש"ח.

אחריות המוצר

החברה מספרת אחריות מלאה על מוצרים שהגיעו פגומים / שבורים / מקולקלים מהיצרן. החברה אינה מספקת אחריות על נזקים שנגרמו למוצרים מנזק ישיר של הלקוח.