ציוד ומשחקי החוף שלנו

אם אתם אוהבים לבקר בחוף ולשחק בקרבת הים – הגעתם למקום הנכון. באתר שלנו תמצאו ציוד איכותי למשחקי חוף, כמו כדורעף ופוצ'יוולי, שתוכלו לקחת לים בכל פעם שיתחשק לכם לשחק. לה פלוטה מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר, והציוד ומשחקי החוף שלנו כבר נמצאים בבית של ישראלים מכל רחבי הארץ. אז, מה תוכלו למצוא בדף ציוד ומשחקי החוף שלנו? הנה המוצרים:

רשת פוצ'יוולי/כדורעף

אתם בטח מכירים את משחק הכדורעף שהפך למשחק חופים פופולרי בכל רחבי העולם. חוץ מהמשחק האהוב הזה, משחק הפוצ'יוולי כבש חופים רבים בעולם וגם בישראל. במשחק הייחודי הזה מותר להשליך את הכדור עם כל הגוף – מלבד הידיים. מדובר באתגר מהנה במיוחד שגורם לכם להזיז את כל הגוף, וישראלים רבים התאהבו בו בשנים האחרונות. כדי שתוכלו לשחק בכל חוף או מדשאה שתרצו, אנו מציעים סט רשת פוצ'יוולי/כדורעף איכותי במיוחד. את הרשת ניתן לעגן באדמה באמצעות יתדות, והיא מתקפלת לגודל קומפקטי שאפשר לשאת בקלות ולקחת ברכב.

הרשת היא באורך של 8.5 מטר ונתמכת על ידי מוטות ברזל חזקים. גובה הרשת הוא 2.2 מטר עבור פוצ'ווילי, ו-2.4 מטר עבור משחק כדורעף. עם הרשת אתם תקבלו גם תיק נשיאה קומפקטי במיוחד שמאפשר לכם לשאת את הרשת בקלות.

לרכישה לחץ כאן.

סט מגרש כדורגל

אם אתם אוהבים לשחק כדורגל בחוף הים, אז זה הסט שאתם צריכים. הסט הייחודי כולל 2 שערי כדורגל, רשת ניילון איכותית גמישה וחזקה, מסגרת פיברגלס חזקה, ותיק נשיאה. את השער ניתן להתקין בחצר, חוף הים, הגינה הביתית, בפארק, ובכל מקום אחר שבו יש מספיק מקום לאחד ממשחקי הכדור האהובים בעולם.

לרכישה לחצו כאן.

רשת בינונית

עבור אלו מכם שמעדיפים רשת בינונית שמתפרשת על שטח קטן יחסית, יש לנו את המוצר עבורכם. את הרשת הבינונית ניתן לפרוש על שטח של 4.5 מטר, והגובה שלנו נע בין 1.4 מטר ל-1.8 מטר. המוצר האיכותי הזה עמיד גם בפניי רוחות, והסט כולל ערכת קיבוע בחול/דשא שמאפשרת לעגן אותו בחוזקה במקום. הסט שוקל 3 קילו בלבד, כך שתוכלו לשאת אותו בקלות לכל מקום שתרצו – גם בלי כלי רכב.

לרכישה לחצו כאן.

רשת מיני פוצ'יוולי

הרשת הקטנה והממזרית ביותר באתר; כמו שאר הרשתות שאנו מציעים, הרשת הקטנה מתקפלת לגודל נוח במיוחד, והיא מתפרשת לאורך של 3 מטר. הערכה כוללת גם תיק נשיאה וערכת קיבוע לחול/דשא. בנוסף, אתם תקבלו עם הערכה סט סימון מגרש וגם יתדות לקיבוע שיהפכו כל מקום שתרצו למגרש משחק פוצי'וולי.

לרכישה לחצו כאן.

מוצרים נלווים

מלבד מוצרי הדגל שלנו במחלקת המגרשים והרשתות, אתם יכולים ליהנות גם ממוצרים נלווים עבור משחקי חופים ומשחקי כדור אחרים. באתר זמינים לכם כיסאות מתקפלים שהם חובה בחופים, סט סימון מגרש, תיק רשת לכדור, מברשת לניקוי חול, סולם זריזות, מעמד לכדור מיקאסה, משאבה + סיכה, קונוסים לסימון, ומוצרים נפלאים נוספים שישדרגו את חווית המשחק שלכם.
למוצרים נלווים לחצו כאן.

ומה בנוגע לכדורים?

לא ניתן לשחק משחקי חופים בלי כדור איכותי, ובלה פלוטה תוכלו למצוא את כדורי הפוצ'יוולי האיכותיים ביותר בעולם של מיקאסה. כדורי מיקאסה הם הכדורים הרשמיים של משחק הפוצ'יוולי, וקיבלו את חותמת האישור של פיפ"א העולמית – מה שמעיד על איכות ללא פשרות. הכדורים הם חזקים, עמידים, עשויים מחומר דמוי עור סינטטי, ללא תיפורים, ועם יכולת ציפה גבוהה.

הכדורים זמינים לכם במגוון צבעים ועיצובים שישדרגו את חווית הפוצ'יוולי שלכם לרמה אחרת. הכדורים האלו יחזיקו מעמד לאורך זמן, ואתם תוכלו ליהנות מהם במשך משחקים רבים – בחוף, בדשא, בפארק, ובכל מקום אחר שתרצו.

לרכישה לחצו כאן.

ביגוד ספורט חופים

כדי להשלים את חווית המשחק שלכם, באתר שלנו תמצאו גם מחלקת ביגוד עם בגדים שמותאמים בדיוק למשחקי חופים. כשאתם משחקים פוצי'וולי, כדורגל, כדורעף, או כל משחק חופים אחר, הגוף שלכם צריך לנוע בצורה שהוא לא נע בדרך כלל. כדי שתוכלו ליהנות מכל משחק בלי מגבלות, אנו מציעים ביגוד משחק חופים איכותי שמותאם בדיוק לפוצ'יוולי ומשחקי חופים אחרים.

מחלקת הביגוד שלנו כוללת מדי מיקאסה רשמיים, גופיות, מכנסיים קצרים, וביגוד נוסף עבור פוצי'וולי ומשחקים אחרים. במחלקה הזו אתם תוכלו למצוא את כל הבגדים שצריך למשחקים מהנים במיוחד, לצד ביגוד ספורטיבי אופנתי נוסף שיגרום לכם להיראות ולהרגיש נפלא. הבגדים עשויים מחומרים איכותיים, והם מאפשרים לכם לנוע בקלות בכל פעם שתשחקו במשחק חופים כזה או אחר.
לקטלוג ביגוד החופים לחצו כאן.

לה פלוטה: משדרגים את חווית המשחק בכל פעם מחדש

בין שאתם חובבי כדורגל או פוצ'יווילי, דבר אחר בטוח – אתם צריכים את הציוד הנכון כדי ליהנות מהמשחק. מוצרים מאיכות ירודה לא יספקו את הסחורה, והם לא יחזיקו מעמד. כדי שתיהנו מכמה שיותר משחקים, בלי בעיות ובלי תקלות, אנחנו בחברת La Pelota מייבאים ומשווקים את מיטב המוצרים למשחקי חופים במחירים נוחים במיוחד.

מחלקת משחקי החוף שלנו כולל את כל הציוד שצריך עבור משחקי חופים ומשחקי דשא, והמוצרים שתרכשו יחזיקו מעמד לאורך זמן. כדי שלא יהיה חסר לכם כלום, תוכלו ליהנות גם ממוצרים נלווים איכותיים במיוחד עבור כל משחק שתרצו.

האתר הייחודי שלנו הוקם בזכות האהבה שלנו למשחק הפוצ'יוולי, ורצינו שכמה שיותר ישראלים ייהנו גם הם מהמשחק הממריץ הזה. החנות שלנו היא החנות הראשונה בישראל שמוקדשת לפוצ'יווילי, ומדי יום עוד אנשים מגלים את ההנאה שבמשחק דרך החנות המקוונת.

אם אתם לא בטוחים איזה ציוד לרכוש או שאתם מעוניינים לרכוש ציוד עבור טורנירים – אנו נשמח לתת לכם ייעוץ. La Pelota מתחייבת לאיכות ולחוויית משחק איכותית בכל משחק מחדש. אם אתם מחפשים מוצרים איכותיים למשחקי חופים, אנחנו כאן עבורכם, ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שצריך לחוויית המשחק המושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Wishlist 0
Continue Shopping
לפתוח צ'אט
1
שלום!
הגעתם לLa pelota :)
איך אפשר לעזור?