שידור מחזור פוצ'יוולי בספורט 5?

על חופי ריו דה ז'נרו בשנת 1965, כדורגל עם כדורעף חופים. הרומנטיקה הסוערת של השילוב המרגש הזה הביאה לעולם צאצא סוער: פוצ'יוולי.

"זה באמת יכול להיות ספורט גדול בישראל", אמרו שחקני הרכש הברזילאים של קבוצות כדורגל ישראליות ששיחקו בליגת העל בשנת 2003 – ברונו רייס וגבריאל לימה.

ובכן, מכמה שחקנים ברזילאים וישראלים שמשחקים על הרשת בחוף עם הרגליים ואף אחד לא הבין מה הם עושים, הפוצ'יוולי תפס תאוצה מטורפת בעשור האחרון. נכון אנחנו עוד רחוקים מ"המשחק המרכזי של המחזור בפוצ'יוולי" בספורט 5, אבל אנחנו ממש בדרך לשם! מעריצים חושבים שהיום הזה יגיע. "זהו ספורט מאתגר וזה ספורט חדש", "וכולם רוצים לנסות משהו חדש, נכון?"

כפי שהגה יוצר הספורט, אוקטביו דה מוראס, הכללים של הפוצ'יוולי הם פשוטים. 2 זוגות של שחקנים ממוקמים בכל צד של מגרש כדורעף חופים. שחקנים משתמשים ברגליים, בחזה ובראש, אך ללא ידיים, כדי להפיל את הכדור מעל הרשת. הכדור חייב להישאר באוויר; שחקנים לא יכולים לגעת בו פעמיים רצופות; והוא חייב לעבור את הרשת תוך שלוש נגיעות. הקבוצה הראשונה שזוכה ב-18 נקודות, עם הפרש של שתי נקודות או יותר, מנצחת.

פוצ'יוולי זה תשוקה, גמישות, רומנטיקה, פציעות, קור ברגליים, מהלכים מטורפים, פוקסים, טעויות ומלא מלא אהבה! את הפוצ'יוולי בישראל כבר אי אפשר לפספס – מהחוף בתל אביב עד לחיפה ואשדוד, עמק חפר, כפר סבא, נהריה, מודיעין, רמת גן ועוד(!!!) בכל מקום צצים מועדוני פוצ'יוולי מקצועיים שהוקמו על ידי מאמנים מוסמכים שמקדמים את ענף הפוצ'יוולי ומפיצים אותו!
חנות הפוצ'יוולי הראשונה בישראל הוקמה ביוני 2021, טורנירים מציפים את רחבי הארץ בכל זמן נתון, הליגה הישראלית לפוצ'יוולי מושכת אלפי צופים נלהבים.

אז כן, אנחנו מאמינים שיום יבוא ("במהרה, בקרוב הוא יבוא") והפוצ'יוולי יהיה בין ענפי הספורט המובילים בישראל. ממש כמו כדורגל, כדורסל וטניס. אנחנו מאמינים שהפוצ'יוולי יתפוס מקום מרכזי בתרבות הספורט הישראלית, הרי מה ישראלי יותר מחוף ים, שמש, בירה וכדור כדורגל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Wishlist 0
Continue Shopping
לפתוח צ'אט
1
שלום!
הגעתם לLa pelota :)
איך אפשר לעזור?